Klachtenprocedure 4 Your Care

Bij de 4 Your Care zorggroep gaan wij zorgvuldig te werk. Toch kan het gebeuren dat er iets niet helemaal goed gaat. Het kan gebeuren dat u niet tevreden bent over het handelen van een van onze medewerkers. Of u kunt het niet eens zijn met een regeling. Dit is de rede waarom er een klachtenprocedure is opgesteld. Als u een klacht heeft dan proberen wij er samen in goed overleg uit te komen. U kunt de klacht eerst met uw begeleider en coördinator van betreffende locatie bespreken. Mocht u niet tevreden zijn met de uitkomsten van dit gesprek dan kunt u uw klacht of uiting van ongenoegen via onderstaand meldingsformulier klacht bij 4 Your Care indienen. Na het indienen van de klacht of uiting van ongenoegen neemt onze klachtenfunctionaris Richard Vermeer binnen twee werkdagen contact met u op. 4 Your Care beschikt over een stappenplan klachten bewoners, klachtenregelement bewoners en een klachtenreglement externe belanghebbenden.

Daarnaast wordt elke nieuwe bewoner geïnformeerd over het klachtenreglement. 

 

U kunt hier het klachtenreglement bewoners  lezen. 

u kunt hier het stappenplan klachten bewoners lezen.

u kunt hier het klachtenreglement externe belanghebbenden  lezen.

U kunt hier het Klachtenverslag lezen.

 

 

Wie is wie
Klachtenopvangfunctionaris

Naam: Richard Vermeer (intern)

Orlando Macdonald, lid Raad van Commissarissen

E. info@4yourcare.nl

Bereikbaar op werkdagen tussen 09.00uur en 17.00uur.

 

Klachtenportaal

E. https://klachtenportaalzorg.nl/client-patient/

T. 0228-322205   

Bereikbaar op werkdagen tussen 09.00uur en 12.00uur



Meldingsformulier Klacht

Opmerking: De met * gemarkeerde velden zijn verplicht.