Klachtenprocedure 4 Your Care

De klachtenprocedure voor bewoners

Bij de 4 Your Care zorggroep gaan wij zorgvuldig te werk. Toch kan het geburen dat er iets niet helemaal goed gaat.

Het kan gebeuren dat u niet tevreden bent over het handelen van een van de medewerkers. Of u kunt het niets eens zijn met een regeling. Dit is de reden waarom een klachtenprocedure is opgesteld. Als u een klacht heeft proberen wij er samen in goed overleg uit te komen.

 

 

De klachtenroute

  • Als u een klacht heeft bespreekt u deze bij voorkeur eerst met de betrokken medewerker;
  • Wanneer u er niet uitkomt, kan een gesprek gepland worden met de leidinggevende van betrokkene;
  • De vervolgstap is contact met het klachtenportaal Zorg, aldaar krijgt men een klachtenfunctionaris toegewezen;
  • De klachtenfunctionaris bemiddelt tussen beide partijen tot er een oplossing is.

 

De klachtfunctionaris

  • Is onafhankelijk en onpartijdig;
  • Geeft informatie en advies;
  • Bemiddelt tussen de bewoner en 4 Your Care;
  • Geeft advies over mogelijkheden om de klacht op te lossen.

 

Wie is wie
Klachtenopvangfunctionaris

Naam: Richard Vermeer (intern)

              Orlando Macdonald, Raad van Commissarissen

E. info@4yourcare.nl

Bereikbaar op werkdagen tussen 09.00uur en 17.00uur.

 

Klachtenportaal

E. https://klachtenportaalzorg.nl/client-patient/

T. 0228-322205   

Bereikbaar op werkdagen tussen 09.00uur en 12.00uur



Formulier incident melden

Opmerking: De met * gemarkeerde velden zijn verplicht.